Pralinki · Przekąska

Białe reese’s.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nie wiem jak wy, ale ja osobiście masło orzechowe mogę jeść nie łyżkami, a słoikami, a jeżeli ktoś mi da jeszcze do tego czekoladę, no, ew. daktyle… to chwila ciszy, dla tego magicznego połączenia.

Może więc dlatego tak kocham wszelkiego rodzaju czekolady i czekoladki z jego udziałem, szczególnie popularne reese’s, które jedynie, czym mnie ograniczają, to ceną… no, ale od czegoś jest własna kuchnia, tu możesz stworzyć armię małych czekoladek, nie wyzbywając się przy tym połowy swojej wypłaty … 😉
Fakt, trochę pobawić się trzeba, tu roztopić, poczekać, roztopić, poczekać, ale przy sprawnej organizacji pójdzie raz dwa, a smak wynagrodzi wam wszystko 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

SKŁADNIKI:
(ok. 9sz.)

  • 1,5 tabliczki białej czekolady
  • 100g masła orzechowego
  • łyżka cukru pudru
  • duża szczypta soli

 

Białą czekoladę roztop w kąpieli wodnej.
Masło orzechowe z cukrem i solą, utrzyj mikserem.

Przygotuj małe papilotki do pralinek(ja brałam po 2, aby mieć pewność, że czekoladka zachowa swój kształt)/lub silikonowe foremki do muffin jeżeli nie masz papilotek.

Nakładać po sporej łyżeczce czekolady do papilotek. Pędzelkiem rozsmarować ją po bokach foremki/ ja wolę metodę, gdzie biorę foremkę w dłoń i po prostu przechylam ją na bok we wszystkie strony, czekolada spływa wtedy na ścianki pokrywając je, jak dla mnie jest to łatwiejsza metoda bez bawienia się patyczkiem ( jednak sprawdza się jedynie w przypadku „pojedynczych” foremek, jeżeli masz foremkę jak coś takiego, nie radziłabym takie sposobu 🙂

Wstaw muffinki do lodówki, do czasu, aż czekolada całkowicie zastygnie.
Następnie nakładaj po łyżeczce masło orzechowe do foremek, staraj się je „wyrównać”, a następnie zalać je drugą warstwą czekolady, schłodzić w lodówce. 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

3 thoughts on “Białe reese’s.

Skomentuj

