Na wynos · Łatwo zweganizować. · Śniadanie

Zaczynając od najprostszego. Kokosowa Granola.

Początki zawsze bywają trudne. Nie wiadomo co powiedzieć, co zrobić, jak zacząć. I nawet to, że nie jesteś zupełnie obca w danym świecie nie pomaga, bo zaczynam od nowa. Może ktoś skojarzy mnie z wcześniejszego bloga, może nawet ktoś pamięta. Wiele myślałam nad tym co dalej. I tak powstało to miejsce, może będzie podobne do poprzedniego, może zupełnie inne, może, może….sama jeszcze nie wiem. Jednak potrzebowałam zmiany, nie jestem już tą osobą, którą byłam zakładając 4lata temu pierwszego bloga. On się zmieniał, a wraz z nim ja.. a może i na odwrót. Jest częścią mnie, jednak.. jednak nie jest już mną.
Tu zaczynam od nowa.

W tym momencie wiele tu się nie dzieje, jest prosto, bo sama nie wiem czego chcę. Może tak zostanie, a może któregoś dnia zastaniecie wściekły róż z jaskrawą żółcią w lamparcie cętki. Kto wie 😉

A od czego jest najprościej zacząć? Od granoli.. no dobra prawdopodobnie od ciastek, ale skończyła mi się właśnie granola, a zamiast ciastek mam duże pudło czekolad, więc będziecie musieli na nie jeszcze chwilę poczekać.. chociaż ciastka i czekolada… ale nie wybiegajmy… granola. Skupy się na niej. Lekko chrupiąca, o zapachu kokosa i z kawałkami czekolady, która rozpuszcza się na języku…a do dopełnienia suszone owoce. Tak! Zdecydowanie. A przepis? Sami zobaczcie, myślę, że sami będziecie zaskoczeni jego prostotą.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Składniki:


( na słoik /ok.300g )

 

  • 120g płatków owsianych (górskie i błyskawiczne 3:1)
  • 30g kaszy jaglanej
  • 50ml oleju kokosowego (polecam tu nierafinowany)
  • 3 łyżki wiórek kokosowych
  • 30ml syropu klonowego
  • łyżka cukru kokosowego
  • szczypta cynamonu
  • szczypta soli

 

  • ok.40-60g suszonego mango/ananasa
  • 1/3 tabliczki białej czekolady *

 

Olej rozpuścić w kąpieli wodnej, dodać syrop klonowy. Do miski wsypać płatki, kaszę, wiórki, cukier, dodać cynamon i sól, a nastęnie zalać to olejowo-cukrowo masą. Dokładnie wymieszać. Wysypać na blachę wyłożoną papierem. Piec w 200stopniach przez ok.30-40min mieszajc w między czasie co ok.7-10min. Wyjać i ostudzić.
W między czasie pokroić czekoladę i suszone owoce. Dodać do wystudzonej granoli.

POZIOM TRUDNOŚCI: ŁATWE

*jeżeli pominiecie czekoladę lub dodacie jej wegańską wersję, otrzymacie 100% wegańską granolę 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

5 thoughts on “Zaczynając od najprostszego. Kokosowa Granola.

  1. hejooo kochana! cieszę się, że końcu wróciłaś 🙂 brakowało mi Twoich pyszności w sieci, bo samo oglądanie na instagramie nie wystarczy czyt. przepisy, przepisy! hehe 🙂 ściskam i udanego „nowego początku” życzę 🙂

    Polubienie

Skomentuj

